In een knakenvliegtuig richting Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dennis & Michiel - WaarBenJij.nu In een knakenvliegtuig richting Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dennis & Michiel - WaarBenJij.nu

In een knakenvliegtuig richting Chiang Mai

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Michiel

19 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

Ja goedemiddag allemaal. Avond inmiddels hier. Ben zojuist aangekomen in het prachtige (tot nu toe) Chiang Mai. Het vliegtuig kraakte aan alle kanten maar goed ben heelhuids aangekomen. Merk al wel weer dat in een verschrikkelijk dure regio aangekomen ben. internet kost wel 10bht per uur, afzetters. Tis alweer een poosje geleden dat ik een verslag heb geplaatst. Zal eerst even wat vertellen over Koh Tao. Ik ben met de boot vanaf Pagnan naar Tao gevaart. Het was weer reptielentemperatuur daarboven op de boot maar goed beter als dat schijtweer in Nederland:P Aangekomen op Tao werd ik naar m'n hotel gebracht, ook dat was weer heerlijk veilig. Het moet ook gewoon zo hard mogelijk want ja je zit natuurlijk op een megagroot eiland van 8km lang en stel je voor dat je 5minuten later op de plaats van bestemming bent. Buddha View resort zat ik, en dat was toch wel 1 v.d mooiste bungalows die ik hier in Thailand gezien heb. Eerst maar eens goed wezen eten want had de hele dag nog niet gehad. Na het eten ben ik als een blok in slaap gevallen aangezien ik smorgens 7 uur terugkwam v.d Full Moon Party en 10uur naar Tao moest. Oja de Full Moon Party was trouwens geweldig! Ik heb nog nooit zo'n zakie bij elkaar gezien. Buckets gedronken, gedanst, van een megahoge glijbaan afgegleden en touwtjegesprongen met een touw wat in brand stond. 1 groot feest dus. Maar goed verder over Koh Tao. Ben de volgende morgen naar Golden Divers gegaan en heb daar m'n duikcursus geboekt. Direct theorie gedaan, en de volgende dag al vroeg de boot opgegaan om te gaan duiken. Ik dook samen met een Engelsman die geen shirt aan wou trekken omdat hij verbrand was, dat heeft ie geweten. Hij werd van alle kanten opgevreten door vissen die dooie huidcellen opeten. Steve was onze instructeur, en ik kan hem zeker aanraden! Wel vet hij miste 3 vingers omdat hij een paar jaar geleden zn hand in de gehaktmolen had gehad. Maar goed Eerst wat skills geoefend onder water en daarna de zee in. Ja ik heb gesnorkelt en dat was super, maar zodra je dit gezien hebt gooi je die snorkel direct weg. Wat ongelofelijk gaaf. Mischien ga ik ook nog weer terug om voor Advance te gaan, dan mag je ook wrakduiken e.d. Het waren 3 slopende dagen maar zeker de moeite waard. Arno v.d duikschool kwam uit Rotterdam en vroeg of ik zin had om savonds de samenvattingen te kijken v.d eredivisie.Dus ben ik s'avonds naar de 7/11 gegaan om Heineken te halen en naar zijn huis gegaan.Heerlijk om te horen dat gescheld op die amateurs uit A'dam :P Superveel gelachen daar wat een droogkloot was dat. De volgende morgen ben ik met de boot naar het vaste land gevaren en vervolgens met de bus terug naar Bangkok gegaan. De bus was prima, leren stoelen en de airco natuurlijk weer op standje levensgevaarlijk. Aangekomen in Bangkok Dennis weer opgezocht en naar onze stamkroeg Kim Cocktails gegaan. Kim Cocktail, We are here! Very Strong Cocktail!!!! Drinks and Drunks. Ze noemen mij daar big boss geen idee waarom. Waarschijnlijk omdat ik 2 koppen groter als hun ben:p De volgende morgen naar TAT gegaan en het eind van de trip een beetje aangepast. De rest v.d dag nog wat door Bangkok gelopen en naar een dierenmarkt geweest. Apen, slangen, honden, vissen alles kun je er krijgen. Savonds natuurlijk weer naar Kim Cocktails met Nicay (uitspreken als Nikey), de suiteverkoper. Hij danste heel appart en was na 3 biertjes zo zat als een aap. Heb geprobeerd hem naar zn huis te brengen maar op een gegeven moment ging hij op de rekken en klom over de hekken van 1 of andere heilige tempel heen. Ik dacht verrek maar ik heb mn plicht gedaan. Ben vanmiddag met de taxi naar Don Muang Airport gegaan en nu zit ik dus in Chiang Mai. Morgen word ik om 9uur opgehaald en dan gaan we de jungle in voor 3 dagen! Heb dr superveel zin in! Nou dat was het wel weer dacht ik. Zal over een paar dagen even een verslag over de jungle enzo plaatsen, kan nu nog weinig vertellen over Chiang Mai. Behalve dat ik een verschrikkelijk muffe kamer heb maar in ieder geval wel weer een fatsoenlijke wc :)

Nou kallem an doen daar red oe dr mit JOOOO

  • 19 Oktober 2011 - 11:41

    Jolanda:

    Kun je weer lekker stinken op die wc

  • 19 Oktober 2011 - 12:31

    Angela:

    Wat een leuk verhaal diemer! Je hebt groot gelijk dat je bent gaan duiken,. nu je de kans kreeg! Lijkt mij ook super! alleen wel eng met de vissen!
    Mooi dat jullie nu samen weer verder gaan.
    Wel spannend de jungle in maar vast super gaaf!

    Hier is verder alles nog t zelfde.
    Alleen vandaag echt winter zo koud! en veel regen.
    Maar nog niet zulke overstromingen als daar in thailand.
    Kevin en ik gaan t weekend naar limburg. naar centerparcs een weekend weg.
    Zoeken wij daar de jungle wel op. En de kachel hard aan is het net zo warm als daar bij jullie. haha

    Jongens, Veel plezier in de jungle en we wachten gewoon weer op het volgende verslag af!
    Smokkerd op jullie wang. (hahaha)


  • 19 Oktober 2011 - 13:46

    Elly:

    Tjonge moet je straks ook nog parachutespringen leren :)

  • 19 Oktober 2011 - 14:18

    Mariska:

    Hey Diemer!
    Mooi dat het goed bevalt daar! Leuk al die verhalen en foto's :)
    Veel plezier in de jungle en geniet er van daar!
    xx

  • 19 Oktober 2011 - 14:27

    Berta:

    Hoi Michiel

    Wat een leuke verhalen schrijf je erg leuk om jullie belevenissen te lezen.
    Veel plezier daar en geniet van de jungle.

  • 19 Oktober 2011 - 21:00

    Mij:

    soep'n toep'n en op de proeme kroep'n, teerste kun ie s geen ander, tleste zui ok wel kun'n maar kunt ze doar wel toep'n?

  • 20 Oktober 2011 - 03:41

    Magdalena:

    Hey Michiel zie dat je al mooi dichtbij komt ;)
    als je dinsdag of daarna komt heb ik vrije accomodatie voor je
    een echtpaar hier gaat voor anderhalve week weg
    en ik mag hun huis voor jullie gebruiken
    dat is als je nog steeds van plan bent deze kant op te komen. ;)
    blij te horen dat je het zo goed naar je zin hebt hier in Thailand

  • 20 Oktober 2011 - 06:48

    Elly:

    Jammer, mij, dat je verder niets leuks te melden hebt en waarom zet je niet gewoon je naam erbij?

  • 21 Oktober 2011 - 17:40

    Tom:

    De waarheid mag gezegd worden mams:)
    1- Doen de thaisen veel
    2- Dat spelletje zijn ze daar heel goed in
    3- Zullen de thaisen ook wel doen

    What's the problem??

  • 22 Oktober 2011 - 08:08

    Jan Barelds:

    Hey rakker, het gaat wel lekker met je in spleetogencountry geloof ik als ik je verhalen zo lees.
    Jezus man wat maak je daar veel mee, echt leuk om te lezen.
    Ik sprak gisteren je moeder in de sportschool en die zei dat je alleen verder ging omdat denis een meisje had leren kennen die hij weer wilde zien.
    Best spannend denk ik om dan alleen verder te gaan of niet.
    Lees nu net je blogs en zie dat hij er 2 weken naar toe is geweest.
    Hele tour maak je daar zeg.
    Al flink wat nieuwe frituurideeen opgedaan voor snacbar city haha?
    Vast al heel veel nieuwe dingen gegeten,is het wat dat eten daar?
    Veel plezier verder en we schrijven!

    Mazzel,
    Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

backpacken in zuidoost-azie

door de landen, thailand, cambodja, vietnam en laos heen trekken

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2012

Back in de chaos

07 Februari 2012

Back in de chaos

26 Januari 2012

Ubud & Malaysia!

21 Januari 2012

Foto's

13 Januari 2012

Gili
Dennis & Michiel

IN THE TUBING VANG VIENG LAOS

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 77703

Voorgaande reizen:

08 September 2011 - 10 Februari 2012

backpacken in zuidoost-azie

Landen bezocht: