Laatste dagen Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Dennis & Michiel - WaarBenJij.nu Laatste dagen Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Dennis & Michiel - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Vietnam

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Michiel

02 December 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Zal even een kort verslag plaatsen aangezien het volgende verslag nog even kan duren.. We zijn van Nha Trang met de bus naar Da Lat gegaan daar 2 nachten gebleven en we zijn gisteren aangekomen in Ho Chi Minh City oftewel Saigon gegaan met de bus. Het is hier 1 grote chaos en ik heb vette filmpjes gemaakt over hoe je over drukke kruispunten moet oversteken:P
Dennis is terug naar Bangkok,
Morgen ga ik loop/kruipgraven bekijken . Als ik daar niet vast blijf zitten gaan ik zondag via de Mekong Delta naar Cambodja. Zal dan wel een wat uitgebreider verslag plaatsen. Vietnam bedankt! (voor niks) I love you.

  • 02 December 2011 - 22:45

    Alfred St:

    wat ben je rap door vietnam geslopen. als je dat niet echt wat vond nou dan denk dat cambodia je ook zwaar valt. ik vond cambodia het mooiste tot nu toe.
    maaruh ik vertrek 10 dec naar bangkok dus als je nog zin hebt om een goed glas ergens te drinken moeten we ff contact houden. veel plezier.

  • 03 December 2011 - 10:55

    Michiel:

    @ Alfred, Ik moest wel jong zit met visum zit nu te twijfelen of ik via mekong delta naar cambodja ga of met de bus. En dat lijkt mij een heel strak plan wat zijn je plannen verder? Ik probeer met kerst en nieuw jaar denk ik in de filipijnen te zijn. Groeten!

  • 03 December 2011 - 13:25

    Magdalena:

    hey daar veel reis plezier toegewenst!

  • 05 December 2011 - 15:29

    Elly:

    Jammer dat je verslag weg is maar je waagt toch wel een nieuwe poging.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

backpacken in zuidoost-azie

door de landen, thailand, cambodja, vietnam en laos heen trekken

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2012

Back in de chaos

07 Februari 2012

Back in de chaos

26 Januari 2012

Ubud & Malaysia!

21 Januari 2012

Foto's

13 Januari 2012

Gili
Dennis & Michiel

IN THE TUBING VANG VIENG LAOS

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 77698

Voorgaande reizen:

08 September 2011 - 10 Februari 2012

backpacken in zuidoost-azie

Landen bezocht: