Eem een kort bericht - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Dennis & Michiel - WaarBenJij.nu Eem een kort bericht - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Dennis & Michiel - WaarBenJij.nu

Eem een kort bericht

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Michiel

05 Januari 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Ja zal het kort houden dit keer. Allereerst iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! Maak dr wat van enzo.

Heb van 31 december t/m vanmorgen op Bali rondgezworven. Ben nu net aangekomen op Gili Trawangan. Supervet eiland en 100x beter dan Bali.
Zal dr int volgende verslag meer over vertellen. Ga nu ff een duik in de zee nemen :)

Joooo

• 05 Januari 2012 - 06:10

Diemert:

kaart ernaast klopt trouwens niet. Hij kent het niet denk ik. Maar het ligt in ieder geval vlakbij Bali :)

• 05 Januari 2012 - 08:40

Jeanet:

Hé Diem,

Voor jou ook de beste wensen, maak er een mooi jaar van ben ik ook van plan ;-)
    geniet van de laatste maand daar en kom veilig weer terug xx

• 05 Januari 2012 - 18:48

Gera:

Michiel een heel gelukkig nieuwjaar!!!!! We volgen je nog steeds en we vragen Frank altijd even hoe het met je gaat. Je hebt het nog goed naar je zin zo te zien en te horen!!!!! Lieve groetjes,Gera,Henry,Celine en Caitlyn. doei,doei.

• 08 Januari 2012 - 14:20

Bert Renes:

gauw weer komen dan kunnen we een pilsje drinken...

maak er wat moois van en geniet!!!!